Hoelang moet je wachten om je huid te scrubben na het scheren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
10 jaar geleden
Gaat het over benen scheren? Dan scrub ik vaak de 2 dagen erna, als er haartjes weer terug komen groeien.
Anders kunnen ze ingroeien,

Antwoorden (3)

Ik weet niet of je een man of vrouw bent. Maar als vrouw kan dat gelijk, doe ik ook. Al scrub ik mijn lichaam maar eens per maand ongeveer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij is het het beste om je huid voor je het gaat scheren te scrubben, zo haal je alle dodo huidcellen rondom je haarzakjes weg en is het makkelijker om je te scheren.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
met scrub haal je idd de dode huidcellen weg. Scrub werkt beter voor het scheren dan erna omdat de huid door scheren kleine wondjes kan hebben.