Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg je een mooiere vorm van je nagels?

hallo,

ik heb een probleem. vroeger beet ik nagels maar nu niet meer. nadat ik heb gebeten ziet de vorm van mijn nagels er niet meer uit. kunnen jullie me advies geven om het mooier te krijgen?

op de eerste afbeelding zie hoe mijn nagels er ongeveer uitzien, en op de tweede hoe ik ze zou willen hebben.

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je je nagels als op de onderste foto wilt hebben, moet je nepnagels nemen.
die onderste zien er niet uit als echte nagels, maar eerder van die opplak dingen.
En ik zie niks mis met de bovenste foto, je hebt gewoon mooie nagels hoor. Je kunt proberen ze iets langer te laten groeien als je wilt.
(Lees meer...)
Ritsuka
10 jaar geleden
Nagels langer laten groeien en niet te kort afknippen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je nagels hebt gebeten zijn ze vaak veel zwakker, ook als je het niet meer doet.
ik heb ook nagels gebeten, maar het lukt me nu wel om ze langer te laten groeien.
ik vijl ze een heel klein beetje zodat ze maar een heel klein beetje langer worden elke keer, daar worden ze sterker van.
ook zorg ik dat ik altijd bescherm nagellak (doorzichtige nagellak/basecoat) op heb.
en zo min mogelijk nagellak opdoen als ze nog kort zijn of met een beschermlaag eronder want nagellak beschadigd je nagels.
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding