hoe moet je sneden verbergen?

Ik had me paar weken geleden gesneden omdat ik in de problemen was maar deze zaterdag moet ik naar de dokter (met mijn moeder wat juist het probleem is)om bloed af te halen, hoe kan ik de sneden op mijn arm verbergen???

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je geeft vrij weinig informatie, maar vaak laten ze je arm "kiezen". Als je bijvoorbeeld je linkerarm vol hebt(omdat je rechtshandig bent) dan kan je ervoor kiezen om gewoon je rechterhand te gebruiken. Of je doet alsof je ziek bent of iets dergelijks.

Ik weet dat je hier niet op zit te wachten, maar ik zou het gewoon niet meer doen. Ik heb het zelf ook gedaan, als je erover wilt praten kan je een berichtje sturen. Het lost niks op en brengt alleen maar problemen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
meestal halen ze bloed weg bij je elleboog (aan de binnenkant). misschien kun je een vestje of zo aan doen zodat je een deel van je arm kunt bedekken. ik snap dat dit een beetje vaag is maar ik weet verder ook niets. veel succes want ik weet uit een soort van zelfde ervaring dat dit echt heel lastig is.