Door oogschaduw op te doen die dezelfde kleur heeft als jouw ogen.
Amadea
10 jaar geleden
Door een wit lijntje in het onderooglid aan te brengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Door je wimpers te krullen en er vervolgens een laagje mascara op te doen, lijken je ogen veel meer open te staan… Met als gevolg dat je ogen een stuk groter lijken. Het gebruik van een wimperkrultang is even wennen, maar uiteindelijk heel eenvoudig en het kan een enorm verschil maken als je je ogen groter wilt laten lijken.

Gebruik bij voorkeur grijs of lichtbruin i.p.v. zwart oogpotlood voor grotere ogen. Veeg het randje oogpotlood bovendien een beetje uit nadat je het hebt aangebracht, zodat je geen harde lijn onder je oog hebt lopen.

Nepwimpers kunnen je ogen enorm veel groter doen lijken. Gebruik bij voorkeur losse wimpertjes die je op je eigen wimpers plakt.

Toegevoegd na 8 minuten:
Als je grotere ogen wilt creëren met make-up, concentreer je dan niet alleen op je ogen zelf, maar besteedt ook de nodige aandacht aan je wenkbrauwen en het gebied tussen je ogen en wenkbrauwen. Gebruik een beetje highlighter om wat kleur te geven aan de huid tussen je ogen en wenkbrauwen. Die stukken zijn doorgaans vrij donker omdat ze veelal tot de schaduwgebieden van je gezicht behoren. Donkere stukken rondom je ogen zorgen ervoor dat je ogen dieper in je gezicht lijken te liggen, met als gevolg dat je ogen kleiner lijken.

Ook de vorm van je wenkbrauwen kan beïnvloeden of je ogen al dan niet groot lijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
- Wimpers krullen met een wimper krultang
- Wit lijntje onder je ogen (in je waterrand)
- Je binnenste ooghoek wit maken
- Epileren van wenkbrauwen

Succes:)

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook op youtube staan héél veel filmpjes over hoe je je ogen groter kan laten lijken.