Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke zonnecreme geeft geen vlekken op de kledij?

Ik ben op zoek naar een goede zonnecreme of zonnemelk die ook voor kinderen vanaf 7 jaar goed is die geen vlekken achterlaat op de kledij.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

P20, Ultrasun en Vision zijn uiterst geschikt voor kinderen, het is een creme die je in principe maar 1 keer per dag aan hoeft te brengen, dat doe je dus 's ochtends, ze trekken in de huid, in plaats dat ze erop blijven liggen.

P 20 en Vision bevatten chemische zonnefilters waar wel eens allergische reacties bij voorkomen, Ultrasun bevat geen chemische filters, dan is dat een betere keus.
Zeker bij de gevoelige kinderhuid, smeer ik meerdere keren per dag maar veel minder dan met gewone producten, het intrekken gaat zeer snel. Ik heb alleen ervaring met Vision, je wordt er ondanks de hoge factor, nog wel bruin mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt, en waar kan je deze kopen (in België)? En is deze creme ook geschikt voor volwassenen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In Nederland is dit te koop bij drogisterijen en apotheken, in België kun je het ook kopen bij de apotheek en winkels waar ze zonnecreme's verkopen. Anders via het internet. Het kan door het hele gezin gebruikt worden, dus jong en oud. Alleen baby's denk ik niet.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding