Weet iemand waar je goedkoop plastieken handschoenen kan kopen (in België) ? Ik heb ze namelijk nodig om mijn haar met henna te verven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk bij de Lidl. Ik heb ze gekocht bij de Aldi ( een hele doos), maar dat is een tijdelijke aanbieding. De Hema heeft ze ook, dan heten het huishoudhandschoenen. Als je een Halfords hebt dan zijn daar ook plastic werkhandschoenen, meestal gaan die per bosje van 10. Bij een drogist kan je ze ook zeker krijgen en duur zijn ze nooit.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In alle doe-het-zelfzaken kun je bij de schildersbenodigdheden ook plastic wegwerphandschoenen vinden. Maar als je maar één paar nodig hebt: Ga eens kijken bij het benzinestation: bij de wat betere stations hebben ze bij de pompen plastic handschoenen hangen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens kijken bij de Action in België daar verkopen ze heel goedkope plastic handschoenen.