Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand waar je goedkoop plastieken handschoenen kan kopen (in België) ? Ik heb ze namelijk nodig om mijn haar met henna te verven.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
894

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk bij de Lidl. Ik heb ze gekocht bij de Aldi ( een hele doos), maar dat is een tijdelijke aanbieding. De Hema heeft ze ook, dan heten het huishoudhandschoenen. Als je een Halfords hebt dan zijn daar ook plastic werkhandschoenen, meestal gaan die per bosje van 10. Bij een drogist kan je ze ook zeker krijgen en duur zijn ze nooit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In alle doe-het-zelfzaken kun je bij de schildersbenodigdheden ook plastic wegwerphandschoenen vinden. Maar als je maar één paar nodig hebt: Ga eens kijken bij het benzinestation: bij de wat betere stations hebben ze bij de pompen plastic handschoenen hangen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens kijken bij de Action in België daar verkopen ze heel goedkope plastic handschoenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding