waarom wordt ik niet bruin door de zon?

Mijn huid wordt eerder rood dan bruin door de zon hoe komt dat? En hoe kan ik sneller bruiner worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K

Het beste antwoord

De reden dat je niet bruin word is waarschijnlijk je pygment. Dit is een stofje in de huid die er voor zorgt dat je bruin word. Heb je hier niet genoeg van is het heel moeilijk om bruin te worden. Vaak word je dan bruin als je telkens maar even in de zon gaat zitten, niet lang genoeg om rood te worden. Maar dit vraag extreem veel tijd.
Anders raad ik een zelfbruiner aan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als ikzelf in de zon lig, word ik ook helemaal niet bruin. Sowieso kan je tegen de rode huid nou het beste jezelf insmeren. Het hangt ook van de temperatuur af, tja als jij in 33 geraden gaat zonnen snap ik best dat je eerder rood word dan bruin. Als je bruin wilt worden, word ik meestal als ik naar een ander land ga. Als ik terug kom zeggen de meeste dan : 'Hey wat ben je bruin geworden!' misschien word je ook wel helemaal niet bruin van zonnen, of heel langzaam in mij ervaring. Misschien wel lekker buiten spelen, wie weet kom je na de vakantie terug met bruine benen, Heb geduld :). & niet te heet.

Succes,
Lizza.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Insmeren met factor 30 (minimaal) is erg belangrijk. Toch kan je nog wel bruin worden. naar het strand en lekker veel zwemmen daar. van de combinatie, zon, water en wind word je het snelst bruin. Plus dat je een hoop lol hebt.