Ja, dat kan, je kunt ze het beste door een kapper in laten zetten, deze kan de extensions ook in een krul maken die overeen komt met je eigen haar, dus zo dat je niet ziet dat het extensions zijn. Je krijgt ze dan van echt haar, waar je alles mee kan doen, wat met synthetische extensions niet het geval is. Geef er dus liever meer geld voor uit, dat het naar je zin is, dan rommel kopen waar je niets mee kunt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kun je ook van die clip in extensions kopen die krullend zijn ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die zijn er wel maar moeilijk te vinden, in de grote steden hebben je veel meer kans ze te vinden dan in de dorpen. Zoek in de buurt van een black hair kapper, maar je kunt ze natuurlijk ook op internet vinden, onder andere hier:
www.lightinthebox.com/Extensions