Haar geverfd maar alles behalve tevreden. Hoe los ik dit op?

Ik ben donderdag naar de kapper gegaan, daar hebben ze mijn haar ontkleurd en daarna geverfd.. Ik had eerst bruin met een rode onderlaag.. Nu is mijn haar oranje.. Ik moet morgen naar mijn werk... Maar zoals mijn haar nu is, wil ik het huis niet eens uit. Kan ik het opnieuw verven zonder dat mijn haar afbreekt of zoiets dergelijks... Het maakt niet uit welke kleur het nu word.. zolang het oranje maar weg gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet terug naar je kapper, deze zal het vast gratis voor je herstellen, de meeste kappers zullen dit ook zonder discussie doen, omdat ze geen negatieve reclame wensen, maar tevreden klanten.Willen zij dit niet, vraag dan een deel van je geld terug, zij zijn niet verplicht je dit terug te geven, maar de meeste kappers zijn voor dit soort mislukkingen verzekerd, dus hiertoe bereidt zijn en de volgende keer... direct zeggen dat je het niet mooi vindt. Natuurlijk kun je het ook zelf gaan doen, dan moet je een kleur kiezen die het oranje opheft, dus een kleur erover heen, waar geen rood in zit, bijvoorbeeld 1 tint donkerder dan je nu hebt met een matte tint, laat je hierbij wel adviseren in de winkel, bij de betere drogisterijen loopt er meestal wel iemand rond met verstand van haarkleuren. En wat je werk betreft... Ga gewoon, tegenwoordig zijn extreme kleuren helemaal trendy!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat moet je echt in overleg met die kapper doen, ik zou ook gewoon teruggaan want zij hebben het probleem veroorzaakt. Ze weten ook goed welke kleur er nu in je haar zit en of je het nog een keer kunt kleuren of niet. Ga niet zelf rommelen, zeg dat je ontevreden bent en of ze een oplossing voor je hebben. Vandaag dus nog. Ook een kapper moet een product leveren waar jij tevreden mee bent.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb dit zelf ook een keer gehad bij de kapper.
Ben de dag erna naar de etos gegaan en heb een bruine kleurspoeling gehaald, je haar word dan niet helemaal bruin maar blijft een rood/oranje achtige gloed houden maar het zag er naar mijn mening stukken beter uit.
Je haar word dan wel nog een keer een stukje beschadigt dus het is wel verstandig om een haarmasker en/of serum te gebruiken om je haar te herstellen.