Waar kan ik Deborah Lippman Forsaken Lip Color en Nail Lacquer online bestellen, die ook in Nederland leveren?

Ik zoek me suf naar een site die dit dus heeft & leverd in Nederland, het maakt niet uit of het er met creditcard of paypal moet worden betaald, beide is voor mij mogelijk

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van welke site komt de foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is gewoon een foto van google ofzo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van google ofzo............
Dan staat die toch op een site van de verkoper?

Antwoorden (1)

Hier staat
This item is not for sale to customers in Alaska, Guam, Hawaii, Puerto Rico and the Virgin Islands.
Dus als je in Nederland woont, of in Belgie dan kun je het hier bestellen.
http://www.hsn.com/products/deborah-lippmann-forsaken-lip-color-and-nail-lacquer/6727782
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar heb ik ook al gekeken, maar je kan state dan aan klikken bij het bestellen maar het land waar het heen moet niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar lieverd, state betekent: land.