Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn nagels hebben 'laagjes' hoe gaat dit weg zonder dat het geld kost?

Mijn nagels hebben een soort 'laagjes' hoe krijg ik die weg zonder dat het me geld gaat kosten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
636
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Je bedoeld dat je nagels gaan schilferen neem ik aan?
Veilen met een glasveil, 1 kant op veilen, dus niet heen en weer gaan, en geduld. Eventueel je nagels behandelen met nagelolie.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij splijtende nagels laat de bovenste laag (hoornlaag) van de nagels los en die laag splijt weer in verschillende lagen. Dit gebeurt vaak als je veel met schoonmaakmiddelen werkt. Wat je hiertegen het beste kunt doen is je nagels kort knippen (driemaal daags herstellende nagelcrème inmasseren is erg goed hier tegen) en handschoenen aandoen als je schoonmaakt. Je kunt je nagels ook vijlen, doe dit bij voorkeur met een papieren vijl of glasvijl. Vijl de nagels van de zijkanten naar het midden en in 1 richting, dus niet heen en weer gaan met de vijl. Let er ook op dat je gezond en gevarieerd eet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding