wat is het verschil tussen haarmouse, haarcreme en haarlak?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk op de verpakkingen en lees waar het voor bedoeld is. Dan weet je het. Tegenwoordig worden allerlei soorten spul gemaakt voor zowel verzorging, als bescherming, als versteviging.........etc.

Antwoorden (2)

Het ene is mouse.
Het andere is creme.
Het andere is lak.

De vorm dus.
Dat is het verschil.

Verder zijn alle drie de soorten produkten te gebruiken voor
versteviging en/of verzorging.
Afhankelijk van de samenstelling.

De een vindt dat mousse fijner verdeelt.
De ander gebruikt liever creme.
Een ander vindt de lakt het fijnste.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bijvoorbeeld:
Gliss Kur heeft een verzorgende kuur is mousse-vorm.
Niet bedoeld om het haar in model te brengen, maar om
te verzorgen.
Een mouse is bedoeld om het haar in model te brengen, met een natuurlijk effect,
haarlak is bedoeld om het haar te fixeren, om het model zo lang mogelijk te behouden en een creme heeft naast zijn stylingfunctie, ook een verzorgende functie, maakt het haar zacht en hanteerbaar.

Toegevoegd na 5 minuten:
Je hebt buiten de stylingcremes ook verzorgende haarcremes, deze zijn bedoeld om het haar zachter, beter doorkambaar te maken en zijn meestal na inwerktijd bedoeld om weer uit te spoelen, je hebt ook verzorgende cremes die je niet uit moet spoelen, die verzorgen je haar ook prima, maar zijn niet bedoeld om een bijdrage te leveren aan het model van je haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haarlak is bedoeld om het haar te fixeren, om het model zo lang mogelijk te behouden ............. ja dat was vroeger!
Ik heb pas een haarlak gekocht die bedoeld is als UV beschermer! Wax is ook creme en heeft geen verzorgende functie. Al met al: het hangt er maar van af wat de samenstelling is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gliss Kur heeft een verzorgende kuur is mousse-vorm.
Niet bedoeld om het haar in model te brengen, maar om
te verzorgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja een fiets is ook bedoeld om op te fietsen, maar die zijn er ook in loop en lig varianten, natuurlijk zijn er uitzonderingen, of andere uitvoeringen, dit staat dan ook duidelijk op de verpakking. Ik heb de, nog steeds, meest voorkomende verschillen aan gegeven.Die nog steeds gebruikelijk zijn. Dus gewoon antwoord op de vraag gegeven. Wax is een vette substantie, die bedoeld is om het haar te modelleren en glans te geven. Een creme is over het algemeen niet vet.