mijn haar is donkerblond met groene gloed,ik heb hier een pakje verf van schwarzkopf (mousse) midden blond wat voor kleureffect zal dit geven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Het beste antwoord

Groen is niet de makkelijkste gloed om uit je haar te krijgen (helaas te veel ervaring mee). Ik weet niet wat voor soort midden blond je nu hebt, maar verven kan erg gevaarlijk zijn. Is de tint te dof dan kun je echt groen/grijs haar krijgen. Ik vermoed dat je een kleur moet hebben met een extra getal achter de punt (zie kleurnummer pakje) en met een kopertint. Want wanneer er goud in zit of wanneet het een doffe kleur is kan het goed mis lopen.

Het beste wat je kunt doen is advies vragen bij de kapper OF bij de kapper een spoeling nemen die de groentint opheft. Dit zou ik je wel aanraden voordat je straks echt groen haar hebt. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (3)

Groene gloed kun je alleen weghalen met produkt met rood erin.
Neem bij voorkeur Recital Performance van L'oreal.
Huidige haarkleur + Recital = nieuwe kleur.
Groen en rood neutraliseren elkaar.
Dit in tegenstelling tot verf die alleen kleur toevoegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je van het groene af wil: de kapster vertelde dat je een gewoon asperientje in water moet oplossen en je haar daar dan mee wassen. of ketchup erin doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De kans dat het nog groener wordt, is zeer groot.
Om het groen op te heffen, heb je (zoals eerder gezegd) een roodtint nodig, je had dus beter midden goudblond kunnen kopen, dat zal mooier uitvallen. Als de verpakking nog ongeopend is, kun je het misschien nog ruilen. Goudtinten bevatten wel rood in haarkleuren.