Waar kun je pasteltinten haarverf kopen?

Ik een haar dip met een pasteltint, waar kun je pasteltinten haarverf kopen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

http://www.ebay.com/sch/punk-in-the-uk/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

Op deze ite kan je lle kleuren pastel kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een dip dye vereist een goed advies, als je zeer licht haar hebt kun je waarschijnlijk wel direct pasteltinten over je haarkleur zetten, maar als het al iets donkerder is, dan zal je toch eerst moeten ontkleuren. Koop dit soort kleurproducten dus bij een specialist op dat gebied, die je goed kan adviseren over kleur en het product, daarom kun je hiervoor het beste naar een kappers(benodigheden) winkel gaan, in de meeste grotere steden zit er wel 1 of meer.