Wat is een betaalbare dagcréme voor de jonge huid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat is duur? Ik gebruik van garnier was 2 potten voor 10 euro, maar hiervoor heb ik etos huismerk young skin gebruikt.

Het beste antwoord

www.girlscene.nl

Van de Aldi, Biocura 'aqua depot' (hydraterende creme met zeewatermineralen) voor maar 2,25.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (4)

Ik ben 15 en gebruik gewone van de HEMA, perfect en niet duur, 3euro ong. denk...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tip,ik koop ook echt veel bij de Hema.
Uiercreme bestaat al jaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Er wordt gevraagd naar een dagcrème voor de jonge huid. Geen antiklovencrème!
Iseree dagcreme van Lidl.

Hier een uitgebreide beschrijving

http://www.ciao-shopping.nl/Iseree__Review_126238
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De voordelige dagcrème die jou goed bevalt.
In crème zit meer water dan in zalf en zal dus sneller intrekken.
De basis van de meeste crèmes is hetzelfde, maar variatie zit bijvoorbeeld o.a. in geur- en kleurstoffen. En juist deze kunnen problemen (gaan) geven.

De zuurgraad van het ene merk is bijvoorbeeld vaak net iets anders dan bij de ander en juist zulk soort verschillen kunnen maken dat wat jou vrienden goed bevalt, bij jou niet goed valt.

Probeer gewoon een paar en bepaal dan welke jou het beste bevalt.