Hoe haal je rode verf snel uit je haar?

Ik verf nu bijna mijn haar een jaar rood. Ik ben er nu helemaal klaar mee. Het vergt veel verzorging en gedoe. Ik wil weer naar mijn eigen kleur haar. Ik ben van mij zelf as blond. Als de verf eruit is wil ik het licht goud blond verven. Ik heb nu aardige uitgroei en me haar begint lichter te worden. Ik was het met Herbal shampoo voor gespleten punten en een conditioner en een blonder shampoo van john frieda. Volgende kapper zou dit helpen. Het helpt wel maar het duurt erg lang. Ik wil mijn haar niet ontkleuren, dat heb ik eerder eens gedaan en mijn haar was zo droog en beschadigd gewoon zonde. Dus ik vraag me af of iemand nog middeltjes of trucjes heeft om het er sneller eruit te krijgen. Misschien een ontkleuring die je haar niet zo erg beschadigd. Of een huis middeltje....

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
29.6K

Antwoorden (4)

Je kunt het proberen met Head & Shoulders, breng dat aan op droog haar, laat 10 minuten tot een kwartiertje intrekken en spoel het vervolgens met lauw warm water uit, dit kun je meerdere keren herhalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het ook al met Head & Shoulders gewassen, maar niet op droog haar aan brengen en dan uit spoelen, bedankt voor de tip maybe gaat dat werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan, succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb nu 3x uw trucje gebruikt, het word ietsje lichter maar het schiet niet echt bepaald op, kunt u mij vertellen hoe lang ik het moet blijven herhalen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan gaat ook dit niet werken, dan zou ik het proberen met de tip van Top Hair of met Delor. Met beide heb ik geen ervaring, dus meer kan ik er niet over vertellen. Maar wel succes gewenst.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De werking van dit product, komt bij mij wel geloofwaardig over. Ik ben benieuwd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmmm , laat ik de gok er maar op wagen, hopelijk haalt dat wel wat uit!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik keek wat rond op internet & ik vond dit, maar of het betrouwbaar is weet ik niet , hopelijk heeft iemand er ervaring mee http://www.youtube.com/watch?v=d6_kgaSnwcI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry dat ik zo laat reageer, maar ik had de mail over het hoofd gezien, de tip kan geen kwaad om te proberen, geen van de producten die Jessica gebruikt is schadelijk voor je haar, alleen met de 2 in 1 shampoo van Head & Shoulders heb ik wat moeite, omdat een 2 in 1 shampoo een siliconen laagje over het haar legt, waardoor een eventuele volgende kleur niet kan pakken. Maar als je het al geprobeerd hebt, dan de fles verder niet voor het wassen van je haar gebruiken, misschien dat het na 1 keer gebruiken wel meevalt.
Wil je toch de color remover kopen, koop er dan 2, je kunt er altijd 1 ongeopend terugbrengen of sturen, beter 1 teveel dan 1 te weinig, succes met het ontkleuren.
Het hangt van de soort verf af.. Als het permanent is zul je het eruit moeten laten groeien, semi-permanent verdwijnt na een maantje tot 2 maanden, en uitwasbare kun je er gewoon uitwassen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het proberen waard ! Zuur ! Dus azijn door de shampoo of puur en niet zo weinig ook . Begin in de punten dat is het langst gekleurd . De rood pigmenten worden instabiel . Het kan helpen . En die blondeer shampoo moet ook helpen .Nog een tip was je haar (evt head n s antie roos ) dan in de crème de azijn (pas op je ogen )en lekker laten zitten evt met een huishoud folie het hoeft niet echt warm . Er is een kans dat je rood een stuk minder wordt . Succes.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb geleerd, dat azijn in het laatste spoelwater voor glanzend haar zorgt, dat het een ontkleurend effect heeft op gekleurd haar, heb ik nog nooit gehoord, maar ik leer graag bij, een betrouwbare link dus graag.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen link :) maar gebruik ph zure shampoo of crème en rood verdwijnt snel , ja het sluit ook de haar schubben en kalk aanslag enz en dat geeft de glans . Bij haar wat net rood gekleurd is moet je dus liever GEEN gewone crème nemen maar afgestemd op gekleurd haar ph neutraal . Op lang gekleurd oud haar wordt het vaak wel lastiger . Er bestaan ook nog andere reductie methoden maar die zijn minder veilig , en zijn ook niet meer kant en klaar te koop in nl .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De haarschubben moeten juist open om de kleur er in te brengen, dus moeten ze ook weer open om de kleur eruit te krijgen, dat doet azijn niet.
Ik heb al meerdere klanten ontkleurd (zelfs zonder problemen van zwart naar blond) Maar het is en blijft een secuur werkje. Nu,mijn advies is tegen mijne winkel maar bij de "Di" verkopen ze een product dat de laatste kleuringen van je haar afhaalt. Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt maar heb wel al op diverse forums gelezen dat het goed zou zijn. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt, in Nederland wordt dat product ook verkocht.
www.haarcentrum.nl › Tags
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onder de naam Delor. Je moet in dit geval kiezen voor de donkere variant, als je dit besluit te doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip! Ook dit zal ik proberen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit product ben ik ook eens eerder op internet tegen gekomen, volgens mijn kapper was dit wat onlogisch dat dit zou gaan werken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ga het toch proberen ,zoals ik hier eerder ook noemde, maar de vraag is , ik heb normaal 2 pakken verf nodig om mijn gehele haar te verven, zal ik ook 2 pakken nodig hebben voor de kleur remover? Of heb ik genoeg aan eentje?