Hoe haal je rode verf snel uit je haar?

Ik verf nu bijna mijn haar een jaar rood. Ik ben er nu helemaal klaar mee. Het vergt veel verzorging en gedoe. Ik wil weer naar mijn eigen kleur haar. Ik ben van mij zelf as blond. Als de verf eruit is wil ik het licht goud blond verven. Ik heb nu aardige uitgroei en me haar begint lichter te worden. Ik was het met Herbal shampoo voor gespleten punten en een conditioner en een blonder shampoo van john frieda. Volgende kapper zou dit helpen. Het helpt wel maar het duurt erg lang. Ik wil mijn haar niet ontkleuren, dat heb ik eerder eens gedaan en mijn haar was zo droog en beschadigd gewoon zonde. Dus ik vraag me af of iemand nog middeltjes of trucjes heeft om het er sneller eruit te krijgen. Misschien een ontkleuring die je haar niet zo erg beschadigd. Of een huis middeltje....

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kunt het proberen met Head & Shoulders, breng dat aan op droog haar, laat 10 minuten tot een kwartiertje intrekken en spoel het vervolgens met lauw warm water uit, dit kun je meerdere keren herhalen.

Het hangt van de soort verf af.. Als het permanent is zul je het eruit moeten laten groeien, semi-permanent verdwijnt na een maantje tot 2 maanden, en uitwasbare kun je er gewoon uitwassen.

Het proberen waard ! Zuur ! Dus azijn door de shampoo of puur en niet zo weinig ook . Begin in de punten dat is het langst gekleurd . De rood pigmenten worden instabiel . Het kan helpen . En die blondeer shampoo moet ook helpen .Nog een tip was je haar (evt head n s antie roos ) dan in de crème de azijn (pas op je ogen )en lekker laten zitten evt met een huishoud folie het hoeft niet echt warm . Er is een kans dat je rood een stuk minder wordt . Succes.

Ik heb al meerdere klanten ontkleurd (zelfs zonder problemen van zwart naar blond) Maar het is en blijft een secuur werkje. Nu,mijn advies is tegen mijne winkel maar bij de "Di" verkopen ze een product dat de laatste kleuringen van je haar afhaalt. Ik heb er zelf nog nooit mee gewerkt maar heb wel al op diverse forums gelezen dat het goed zou zijn. succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100