Hoe duur kost het ongeveer om een tattoo te laten zetten ? Zoals op de foto , en is het ziekte verwekkend ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou, ik wordt er wel misselijk van. :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk ook goed naar het werk van de artiest. Er zijn er een heleboel die alles volgens de richtlijnen van de GGD doen, maar tattoo's te diep zetten, waardoor de tattoo op de huid komt te liggen (dat is dan dus littekenweefsel). Je voelt de tattoo dan ook, heel slordig is dat. Ooit eens gezien en gevoeld, wat een prutswerk..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van mijn 3 tattoo's is degene op mijn pols (ook een tekst) te klein gezet. Resultaat na 2 jaar: de letters worden steeds dikker (doordat de inkt uitloopt). Met een beetje pech is het over 2 jaar niet meer leesbaar. Dus vraag goed rond, maar bekijk vooral ook tattoo's van mensen zelf. Mijn tattoo zag er de eerste maanden super uit, pas daarna werd het prutswerk duidelijk.
Ziekteverwekkend is her niet, echter bij mensen met psoriasses wordt het afgeraden. Een tattoo is een litteken en psoriasses wordt erger bij 'zwakke' plekken op het lichaam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet steriel is kan je hepatitis krijgen en hiv en andere bloed overdraagbare ziektes.

Antwoorden (2)

Ik denk circa 50/100 euro, ligt aan de tattoo artiest. Je kan infecties krijgen, als het niet steriel gebeurd. Mijn tip: bezuinig niet op de tattoo artiest, kies dan maar een wat duurdere en bekende.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je gaat natuurlijk nooit naar een Tattoo Shop die niet in het bezit is van een GGD vergunning. Daar wordt gewerkt volgens de landelijke richtlijnen van veilig tatoeeren. En met wegwerpnaalden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat zeker! Goede aanvulling :) dankje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u ;)
Nee het is niet ziekteverwekkend.
Tenminste als je het door een goede en erkende tattoeeerder laat doen.

Over de prijs valt niets te zeggen.
Iedere tattoeerder heeft zijn eigen stijl en zijn eigen prijzen.
Ga dus bij een paar shops langs en laat wat dingen zien en vraag wat de
kosten zijn.

Hier vind je tips.
http://www.bulldeco.nl/teksten/tattootips.htm

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoe groot?
Hoe duur?

De prijs voor een tattoo is afhankelijk van de tijd die nodig is om 'm te maken. De mate van detaillering in het ontwerp is erg bepalend hoe lang het zetten van de tattoo duurt. Ook is er een verschil tussen een zwart-wit tattoo en een full color tattoo en meestal duurt de laatste ook langer en soms zijn meerdere sessies nodig om een mooie verzadiging van kleur te krijgen. Bij Dutch Tattoo Shop rekenen we een uurtarief achteraf, dat is voor iedereen het eerlijkst.

http://www.dutchtattooshop.nl/veelgestelde-vragen-over-tattoos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u :)