Hoe breng je een peel off masker aan?

Gaat een beetje moeilijk, want het zit al in een zakje dat knip je open maar als het je vingers aanraakt waarmee je het op je gezicht wil smeren wordt het al hard en droog en eenmaal op me gezicht ging het dan vervellen.
Hoe pak ik dit volgende keer aan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Huid
3.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb een tip voor je:gebruik peel off masker uit een tube.
Dat gaat wel goed,het wordt ook pas hard als het op je gezicht zit,en dan kan je het er in 1x afhalen,ik vind het zelf het makkelijkste zo.

Het beste antwoord

Maak een kleine opening in het zakje, zodat er zo min mogelijk lucht bij komt, breng dan snel een dun laagje op je gezicht aan. Zo gauw er lucht bij komt, begint dit product te drogen, waardoor je al snel een gummy-achtige substantie over hebt.

Toegevoegd na 4 minuten:
Met je vingers aanbrengen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankje