John Frieda, anti frizz shampoo en cremespoeling gebruiken, dat is zeer goed bij droog en pluizend haar, zeker in de winter, omdat het ook het vocht in je haar vasthoud wat uitdrogen voorkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank u :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alstublieft .)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had nog een vraagje hoe duur is die shanpoo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tussen de 8 en 9 euro per tube, maar het is wel zuinig in gebruik en zijn geld echt waard. Let op akties en aanbiedingen, die zijn er regelmatig.
L‘oréal elvive total repair 5 spray werkt perfect en bij geen of weinig budget gewoon na het douchen een heel klein beetje baby olie in je handdoek droge haar doet wonderen :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bio silk het allerbeste middel dat er is tegen pluizen. Het is een smal flesje voor 15 euro maar je doet er een jaar mee.
Je kunt het in nat of droog haar gebruiken
1 druppeltje is voldoende.
Je kunt het gebruiken voor het fohnen om het te beschermen tegen de hitte maar het kan ook daarna om het pluizen tegen te gaan.
Je kunt het krijgen bij een kappersgroothandel of misschien wel via internet