hoe behoud je een wet look over de hele dag?

Als ik uit de douche kom en ik stop gelijk shine-wax in mijn haar heb ik een mooie wet look maar helaas is dit als na 1 uur weg.
Zoals c. Ronaldo ook zijn wet look behoud..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Antwoorden (3)

Na het douchen, wax in je haar en daarna veel haarlak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wax krijg je er maar heel moeilijk uit en dat wil je niet. Ik gebruik zelf Palmer's Hair Food Formula (check pic), waarmee je een prima wet look krijgt en hoewel je je haar misschien 2 x zult moeten wassen is het er goed uit te krijgen. Schijnt verder ook je hoofdhuid te verzorgen en dat kan nooit kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon een goeie sterke wet look gel gebruiken. Ik heb die van Nivea gehad: Nivea For Men Aqua Gel, en die werkte heel goed.
Je kan het na het douchen meteen gebruiken op nat/vochtig haar, of gewoon op droog haar. Haarlak heb je niet nodig voor een wet effect.