Blauwe aderen op borsten goed zichtbaar, is daar iets aan te doen?

Het is misschien een rare vraag maar op mijn beide borsten zijn goed de blauwe aderen te zien, ik erger mij hier enorm aan ik zou het graag wat willen verminderen is dit mogelijk op een of andere manier?

Toen ik het op google op zocht kwam ik eigenlijk alleen maar tegen dat dit voorkomt met zwanger schap maar dit is 100% zeker bij mij niet het geval.
Ook komt het niet door het warme weer want het is altijd zichtbaar.

Hoop dat iemand oplossing weet.
al is het maar om het een beetje te verminderen.
ik gebruik trouwens al wel zelfbruiner maar heb niet het idee dat het daardoor minder zichtbaar word.

Alvast bedankt,

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Topless zonnen kan het enigszins verminderen omdat je door een witte huid de aders makkelijker ziet dan door een gebruinde huid. Verder zal je je er inderdaad bij neer moeten leggen, is mijn ervaring.

Dat zal alleen kunnen door te zorgen dat je een dikkere huid krijgt. Maar voor je gezondheid is dat niet goed, want je zou dan meer vetten moeten gaan consumeren. Wat is belangrijker: gezond zijn met een dunne huid, of ziek zijn met een dikke huid?

Dit zou kunnen zijn doordat je ongesteld bent, of op het punt staat ongesteld te worden. Verder komt het normaal gesproken vooral bij zwangerschappen voor, misschien is het mogelijk dat je in de beginfase van een zwangerschap zit en het zelf nog niet merkt, al weet je natuurlijk zelf het beste of er een kans is dat je zwanger bent geraakt de laatste maanden. Als het blijft aanhouden, kun je het best een bezoek aan de huisarts brengen. Toegevoegd na 8 minuten: Trouwens ook zichtbaar als je dun bent en niet zo veel vet hebt, dan zie je ze waarschijnlijk ook bij o.a. je pols en je voet. En probeer je niet teveel te ergeren, anderen zien het normaal gesproken toch niet, en als het wel zichtbaar is zal de persoon die het ziet niet letten op blauwe aderen, denk ik ;)

Je kan de aderen verbleken door een concealer/foundation/poeder te gebruiken. Je kan tegenwoordig veel filmpjes op youtube vinden, waar je wordt uitgelegd hoe je het beste make-up kan aanbrengen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100