Kan je haar 's winters sneller vet worden door wisselende temperaturen?

Het is nu winter en dus koud buiten, maar kan je haar sneller vet worden door de overgang tussen buiten en binnen?

Dus stel je fietst buiten met -2 graden en komt thuis waar de verwarming op 21 graden staat.... word je haar hier sneller vet van?

Toegevoegd na 53 seconden:
namelijk als je dan binnen stapt klapt er zo'n deken van warmte tegen je aan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

indirect wel, omdat je door de kou een ijsmuts opzet of oorbeschermers of een sjaal omdoet.
als je dat elke dag doet, wordt het zeker eerder vet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Alleen doe ik juist geen muts of iets dergelijks op. want dan word het nóg vetter! Maar het zou dus in verband kunnen staan met de verwarming binnen denk ik...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan ook heel goed dat je je haar te vaak/veel wast of met de verkeerde shampoo.
als je eerst "elke dag shampoo" koopt, dan niet vaker dan 1 keer per week wast, ook al is/lijkt het vet dan reageert je haar daarop door na een tijdje (niet te zeggen hoelang dat kan duren...) langer schoon te blijven. mijn advies is dit in een vakantie periode te doen, bijvoorbeeld in de zomer, dan kan je het nog extremer doen: een paar weken niet wassen!
geloof me: het werkt.
elke dag wassen is uiteindelijk niet de oplossing.