Vervaagt ieder litteken, wat voor litteken dan ook?

Ik heb een aantal littekens op mijn polsen, deze zijn er rond maart dit jaar gekomen. Nu, zo'n 7 maanden verder zijn ze nog steeds enorm zichtbaar terwijl andere littekens op mijn lichaam die er pas veel later kwamen nu al een stuk minder zichtbaar zijn. Ik heb al meerdere producten gebruikt zoals calendula en bio-oil maar ze lijken niet te vervagen. Zijn deze littekens nog te redden ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het vervagen van littekens kan heel lang duren, dit hangt natuurlijk van je eigen natuurlijk huidherstel af. Ik heb littekens op mijn been(wild vlees) deze zijn nu behoorlijk vervaagd(bijna onzichtbaar) maar ik ben nu ook 30 jaar verder. Kleine littekens en goede hechtingen gingen bij mij veel sneller, je natuurlijk huidherstellende cremes en olien gebruiken. Het zal er niet slechter van worden. Maar als littekenweefsel moet verdwijnen dan moeten volgens mij de oude huid(cellen) vervangen worden door nieuwe en dat zal ook op de ene plek van het lichaam sneller gaan dan op de andere.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100