Bevordert jojobaolie net als wonderolie de haargroei van je wimpers , wenkbrauwen etc?

Ik vroeg me af of je meer haar krijgt als je jojoba olie smeert ( wenkbrauwen , wimpers) want bij wonderolie werkt dat wel althans dat is wat ik heel vaak hoor..

Toegevoegd na 40 seconden:
Dit is jojoba olie van De Tuinen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Nee, het bevorderd de haargroei niet maar je hebt er wel wat voordelen van zoals:

Mogen jouw wimpers wel wat sterker worden, omdat ze bijvoorbeeld snel uitvallen? Ook hier is jojoba-olie erg geschikt voor. Pas wel op dat de olie niet in je ogen terecht komt en haal de overtollige olie altijd weg. Gebruik slechts een paar druppels jojoba-olie. Het gezicht kan hier ook meteen mee worden gereinigd.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.jojobaolie.com/6-dingen-die-je-nog-niet-wist-over-jojoba-olie/

Toegevoegd na 3 minuten:
http://www.jojobaolie.com/gezicht/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het kan wat meer gaan glanzen, maar het groeit er echt niet van. Groeien gaat van binnen uit en daar kun je wel wat aan doen mijns inziens door gezond te eten en goed voor jezelf te zorgen

gONNA