Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand wat je aan hele ruwe ellebogen kunt doen?

Mijn linker elleboog is heel pijnlijk, heel ruw en het lijkt net of er eelt op zit. Heeft iemand een suggestie wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
12.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
uierzalf doet wonderen voor schrale ellebogen en handen/voeten

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

pers een ctroen uit, en ga een tijd met je ellebogen in deze citroenhelften zitten, terwijl je ontspannen een tijidschrift leest of zo.
na een half uur afspoelen en drogen, en invetten met uierzalf of een andere vette zalf.
je ellebogen zijn na deze behandeling weer superglad.
(Lees meer...)
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel!

Andere antwoorden (6)

's Avonds insmeren met vette creme, vaseline of uierzalf, dan kan het de hele nacht intrekken, na een paar nachten moet het dan wel weg zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Scrubben en een paar keer per dag dr van der Hoog iseux hand, voet en elleboogcreme aanbrengen, dan heb je binnen een paar dagen een enorme verbetering.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
een ruwe huid, ruwe ellebogen is heel goed te verhelpen met hele vette zalf: uierzalf (niet crême).
bij de drogist in grote potten te koop, je smeert het dik op de huid voor het slapen gaan en het kan de hele nacht inwerken.
na het douchen voordat je gaat werken/naar school gaat kan je het weer insmeren, niet te dik.
het helpt echt.

Toegevoegd na 3 minuten:
niet vergeten om regelmatig met een stuk puimsteen, bij de drogist te koop, het teveel aan ruwe huid van je ellebogen (en je voeten) er af te "boenen" en daarna weer ...*insmeren*... met uierzalf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ruwe en roodgeworden ellebogen na het wassen inwrijven met citroensap,laten drogen en dan wat creme erop.Ook schil van de avocado maakt ruwe ellebogen weer zacht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar de dokter. Immers vaak onstaat ruwheid bij de ellebogen als gevolg van psoriasis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HannesSlooba,klopt als een bus,ik heb ook psoriases,met dezelfde klachten als momsa
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
psoriasis,natuurlijk,zag de foute spelling te laat.
Vaseline helpt bij mij goed, lekker dik smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding