werkt de gladmakende verzorging van franck provost?

ik heb onlangs een paar keer de reclame gezien van een gladmakende verzorging van franck provost. dit is een kit die je haar stijl maakt voor een aantal weken zonder het elke dag weer opnieuw te hoeven doen. ik zou dit graag willen kopen maar ik heb nog geen reviews gevonden. dus nu is mijn vraag: heeft iemand dit al eens gebruikt en zo ja werkt het?

en is het schadelijk voor je haar? ik denk van niet maar ik wil het toch zeker weten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Dit kit zelf heb ik niet. Maar vroeger heb ik wel de shampoo en conditioner gebruikt en ik moet zeggen.. Heel goed!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het enkele dagen geleden gekocht. Het kan schadelijk zijn voor je haar , je haar kan uitvallen of het kan breken maar daarom moet je eerst het product op een haarlok testen. Werkt het product? Voor 90% wel , toen ik mijn haar stijl blies (nadat ik het product gebruikte) met een haardroger was mijn haar heel zacht en glad.. Na 2 nachten was het nog steeds mooi plat (op enkele golvende haarlokken na) .. toen heb ik mijn haar voor de 1e keer gewassen en ik heb mijn haar gewoon in de lucht laten drogen.. mijn haar was niet meer zo plat.. vooral de kortere haarlokken krulden terug op maar voor de rest was het eerder heel licht golvend.. ik heb het nu met een stijltang plat gemaakt en het blijft ook héél plat.. wonderen moet je niet verwachten.. het is niet zo dat het extreem plat blijft dag in dag uit.. maar het is in ieder geval al een grote verbetering.. ik heb geen last van krullen en ik hoop dat het na een paar weken nog zo blijft.. mijn haar voelt ook gewoon anders aan, veeeeeel zachter en lichter... daarvoor kon het zo 'stijf' en dik aanvoelen... nja helemaal een antwoord geven kan ik dus nog niet want ik heb het nog maar 1 keer gewassen.. die 6 weken moet ik nog afwachten.. het kost 15 euro en dat valt best mee voor het geen je er voor terug krijgt.. ik zou het aanraden.. MAAR voor iedereeen en voor ieder haartype is er een ander resultaat.. Dus of het bij jou lukt of niet .. daar kan ik niet op antwoorden :) Groetjess

Toegevoegd na 2 dagen:
OKEEE niet kopen zou ik zeggen na 3 keer wassen is het echt uitgewerkt.. dikke nest