Je zou denk ik het beste je haar kunnen bleken. dit is uiteraard niet heel goed voor je haar, maar geeft meestal wel een goed resultaat. dit kun je doen met een hiervoor gemaakte spuitbus, maar bijvoorbeeld ook met citroensap. Je hebt hierbij wel de kans dat het niet helemaal goed gaat en dat het per ongeluk oranje wordt.

Je kan heel goedkoop bij de action haarverf halen, maar ik weet niet of jouw kleur erbij zit.

ik zou na verschillend advies dat je hier gekregen hebt, ook nog bij de kapper advies gaan vragen. deze weet hier het meeste over en is natuurlijk gespecialiseerd. Dan zou je aan de hand van advies van de kapper en van de mensen hier zelf op zoek kunnen gaan naar een product waar jouw voorkeur bij ligt. dit is per persoon verschillend.

Hoop dat je hier wat aan hebt (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt al geblondeerd haar ,en je wilt witte highlights lijkt mij moeilijk ,tenzij je haar eerst geblondeerd is en daarna in een kleur geverfd is ,is dat het geval moet je weer blondering gebruiken om de kleur er weer uit te halen op de plaats waar je highlights wilt hebben ,en de vraag is dan wordt het wel wit of oranje .dit zou ik niet zelf willen doen ,ga naar de kapper hun spullen zijn sterker als die van de drogist ,en lijkt mij veiliger voor je haar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haarverf bestaat niet in de kleur wit, je zal het geheel moeten (laten) ontkleuren. om een wit resultaat te krijgen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe groter het kleurcontrast des te meer effect de highlights laten zien. Highlights in donker haar vallen direct op, highlights op al vrij licht haar zul je bijna niet zien. De eerste vraag die je moet stellen is: Wat is het effect als ik op mijn geblondeerd haar highlights zet? En vanaf hoeveel meter is het zichtbaar?(hoe kleiner het kleurcontrast, des te minder het opvalt als je de afstand vergroot)

Als je haar nog niet volledig 'wit' geblondeerd is dan kun je de highlicht proberen door te blonderen. (Het is niet gezond voor je haar!)Als je haar echt superblond geblondeerd is, dan kun je dit niet lichter maken. De enige extra optie is zorgen dat het haar op bepaalde plekken meer glanst, als er dan licht op komt zal het lichter lijken.