Hoe krijg ik mijn haar styl?

Ik heb een probleem. Ik heb erg apart haar. De voorkant van mijn haar is enorm styl en de achterkant van mijn haar krult heel erg. Ik heb ook pluishaar. Ik heb verschillende producten hiervoor met bijvoorbeeld argan olie tegen het pluizen maar niks werkt. Hebben jullie een idee wat wel een goed product is tegen pluizen? En bestaat er ook een soort shampo waarmee je haar styl word? Ik kan het niet steeds gaan stylen want dat is slecht voor je haar
Alvast super bedankt!

Toegevoegd na 9 uur:
Met styl bedoel ik steil :) maar denk dat jullie dit al wel doorhadden

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
steil = recht en glad naar beneden hangend
stijl = manier, wijze waarop
styl = Engels woord voor in model brengen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je krijgt de beste resultaten met een vettig product, maar hier heb je misschien ook iets aan:
http://www.beautyscene.nl/p/36195/mijn_wella_blog__hoe_krijg_je_mooi_steil_en_glad_haar
Ik ken de producten van Wella wel, maar deze niet, deze is niet speciaal gemaakt om steil haar te creëren, maar mogelijk werkt het, als je het geld ervoor over hebt, dan is het het proberen waard.
Wil je toch je stijltang of föhn gebruiken, gebruik dan een heatprotector,
https://www.google.nl/webhp?sourceid=chrome-instant&rlz=1C1OPRB_enNL523NL523&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=heatprotector deze is van vele merken te koop in verschillende prijsklassen. De producten van John Frieda frizz ease zijn prima tegen pluizend haar.
http://www.johnfrieda.nl/ProductFamily/Hair-Care/Frizz-Ease

Antwoorden (1)

Ik heb Andrelon Oil Care Haarmasker, daar wordt mijn haar zwaarder van en dus steiler, misschien dat dat werkt... Verder heb ik wel een tip voor als je het helemaal zou willen krullen: met vlechten in slapen werkt voor mij altijd en anders kan je opzoeken op Youtube: No-heat curls, krijg je vaak goeie tutorials bij. Als je toch steil haar wilt is deze tutorial misschien iets: https://www.youtube.com/watch?v=pdnEqKCjTpo