Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je henna shampoo maken met henna poeder?

Ik heb mijn haar al is geverfd met henna. En het lijkt me handig om de kleur tussen het verven door een boost te geven door shampoo te mengen met henna poeder, gewoon wassen en na een paar minuten weer uitspoelen. Mijn vraag is of dit een goede mogelijkheid is en goed zal werken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja hoor, met hennapoeder kun je uitstekend je haar verven / bijkleuren. In de link zie je hoe je dat kunt aanpakken.

Toegevoegd na 4 minuten:
Na je reactie :
Nee, je haar verven met henna doe je niet ' even snel' door de shampoo. Het moet echt een paar uur intrekken om een goede kleur te krijgen, minimaal een half uur a drie kwartier om bij te kleuren, en mengen met water is voldoende.

Zelfs met gewone chemische verf kun je niet ' even snel' bijkleuren onder de douche ; ook die zal moeten intrekken / inwerken.

Er in en er uit zal gewoon niet werken. Dat is domweg te kort om pigmenten af te kunnen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik ben het met Marleen eens:
Dat kan je niet "onder de douche snel even doen".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sluit de vraag maar, een beter antwoord krijg je niet. +
Deze reactie had ik al eerder geplaatst, dacht ik, maar niet goed dus, dus nog maar eens...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding