hoe krijg je rode vlekken op je neus/onder je wangen weg?

ik had een aantal onzuiverheden op mijn neus dus ik besloot om er een neus strip van de Action op te doen ik heb deze er ongeveer 20/30 minuten op laten zitten en toen ik hem er afhaalden ( wat best wel moeilijk ging en pijnlijk was ) zaten er allemaal rode vlekken op mijn wang en ook een beetje op mijn neus en ik weet niet hoe ik deze weg kan halen en of ze er überhaupt wel weggan

Toegevoegd na 44 seconden:
sorry ik bedoel op je wangen en niet onder je wangen

Toegevoegd na 1 minuut:
en het brand ook heel erg als ik er iets op doe

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.9K
Ritsuka
7 jaar geleden
20 minuten is best lang, stond het zo op de verpakking?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik zou er wat talkpoeder opdoen en verder niets
Erna55
7 jaar geleden
De verpakking zegt 10-15 minuten.
https://beautybitsblog.com/2016/01/06/action-neusstrips-is-het-de-hype-waard/
Inekez1
7 jaar geleden
Afblijven en tot rust laten komen. Hooguit een beetje koelen met water. Hoe meer je er op doet hoe meer kans dat je het erger maakt. Volgende keer eerst goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Amadea
7 jaar geleden
Vermoedelijk reageer jij dan allergisch op een van de ingrediënten van die strips, zulbiyeex. Je zult moeten wachten tot dit vanzelf weer wegtrekt.

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk heb je ze net effe te lang laten zitten, er net effe te hard af getrokken, Of je hebt een gevoelige huid. Hoe dan ook, je hebt je huid een beetje oppervlakkig beschadigd (vergelijkbaar met een schuur-of schaafwond) en dat heeft even tijd nodig om te herstellen. Gewoon een simpele creme er op smeren (nivea ofzo) die een beeth verzacht, en verder kun je er niks mee.

Pas op met die zogenaamde wondermiddeltjes die je voor een prikje kunt kopen (vaak zijn ze niet voor niets gedumpt bij winkels als Action) ne ees altijd heel goed de gebruiksaanwijzing en volg die op.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
oke dankuwel