iemand nog tips voor lichaams en gezichtsverzorging?

Heeft iemand nog unieke tips voor gezichts en lichaamsverzorging ? Ik heb veel last van acne en zwarte vlekken op mijn gezicht

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat scrubben een goede optie is. Hiervoor hoef je niet meteen verschrikkelijk dure dingen te gaan aanschaffen. Je kunt bijvoorbeeld van een tomaat een scrub maken. Hiervoor heb je nodig: - een tomaat - een schaaltje/bakje suiker - een mes Snij het topje van de tomaat er af met een mes, pak het topje vast (als er een kroontje aanzit) en dip het in de suiker. Klaar is je natuurlijke zelfgemaakte scrub. ga hiermee over je huid. Als je al professionele producten in huis hebt, kun je een elektrische tandenborstel gebruiken. dit klinkt heel raar. Je smeert je scrub spul op je gezicht en gaat hier voorzichtig met een elektrische tandenborstel overheen. je huid is hierna wel wat rood en kan een beetje gevoelig zijn, maar dat gaat wel over. smeer er een verzorgende dagcrème overheen om irritatie tegen te gaan. (wel op jouw huidtype gebaseerd) als het echt heel erg is, kun je het beste advies vragen bij een professioneel iemand.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100