Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een nieuwe lipgloss gekocht van bourjois paris, 3d effect, Maar hoe werkt dit?

Ik draag eigenlijk nooit make-up, en ik heb er helemaal geen verstand van, nog minder dan 0. Ik smeer nog net geen oogschaduw op mijn lippen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik ga volgende week trouwen, en wil er dan graag leuk uit zien, en die lipgloss vond ik erg mooi. Dus ik wou het even proberen.

Maar het blijft gigantisch nat en plakken, en geeft af op alles. Hoort dit?

Of heb ik het niet goed opgedaan?

http://www.bourjois.nl/catalogus/make_up/lippen/gloss/nieuwe_lipgloss_effet_3d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lipgloss is het nieuwe labello. Maar dan met een kleurtje,
Het blijf nat, geeft af en je eet het op.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Torrie,
Ik laat het niet doen, omdat ik daar geen tijd voor heb. De planning is al zo krap. En daarnaast heb ik er ook de financiële middelen niet voor. Ik heb al problemen om de kapper te betalen, en dat is toch echt belangrijker, zeker als je mijn haar nu ziet...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dan kan ik daar misschien beter naar kijken ja. Vond die gloss zo mooi, omdat die zo glanzend is :-) Dat zal je bij een lipstick wel niet hebben, of wel?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Haha nee dat klopt, van die mascara, die heb ik dan al wel, en ook een hele mooie oogschaduw. En daar kan ik mee om gaan, ik heb ook een eyeliner (pen vorm, met een kwastje heb ik alles zwart behalve waar het hoort). Dat spul draag ik wel eens (3x per jaar) Maar lipstick nooit. Ik kan het inderdaad wel aan de kapper vragen, of nog ff bij Etos langs gaan. Dan geef ik die lipgloss wel aan mijn nichtje haar dochtertje van 3, kan ze mooi Barbie verven lol.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja...maar dan moet ik in mijn trouwjurk naar de stad, me daar laten opmaken, naar huis, en dan weer naar het gemeentehuis, leuk idee, maar niet praktisch ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden