Ik heb een nieuwe lipgloss gekocht van bourjois paris, 3d effect, Maar hoe werkt dit?

Ik draag eigenlijk nooit make-up, en ik heb er helemaal geen verstand van, nog minder dan 0. Ik smeer nog net geen oogschaduw op mijn lippen, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

Ik ga volgende week trouwen, en wil er dan graag leuk uit zien, en die lipgloss vond ik erg mooi. Dus ik wou het even proberen.

Maar het blijft gigantisch nat en plakken, en geeft af op alles. Hoort dit?

Of heb ik het niet goed opgedaan?

http://www.bourjois.nl/catalogus/make_up/lippen/gloss/nieuwe_lipgloss_effet_3d

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lipgloss is het nieuwe labello. Maar dan met een kleurtje,
Het blijf nat, geeft af en je eet het op.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Torrie,
Ik laat het niet doen, omdat ik daar geen tijd voor heb. De planning is al zo krap. En daarnaast heb ik er ook de financiële middelen niet voor. Ik heb al problemen om de kapper te betalen, en dat is toch echt belangrijker, zeker als je mijn haar nu ziet...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Dan kan ik daar misschien beter naar kijken ja. Vond die gloss zo mooi, omdat die zo glanzend is :-) Dat zal je bij een lipstick wel niet hebben, of wel?
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Haha nee dat klopt, van die mascara, die heb ik dan al wel, en ook een hele mooie oogschaduw. En daar kan ik mee om gaan, ik heb ook een eyeliner (pen vorm, met een kwastje heb ik alles zwart behalve waar het hoort). Dat spul draag ik wel eens (3x per jaar) Maar lipstick nooit. Ik kan het inderdaad wel aan de kapper vragen, of nog ff bij Etos langs gaan. Dan geef ik die lipgloss wel aan mijn nichtje haar dochtertje van 3, kan ze mooi Barbie verven lol.
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ja...maar dan moet ik in mijn trouwjurk naar de stad, me daar laten opmaken, naar huis, en dan weer naar het gemeentehuis, leuk idee, maar niet praktisch ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met een lippenstift krijg je nooit de glans van een gloss.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
gewoon eerst lipstick en n klein beetje lipgloss r over zodat je nog net 'JA' kan zeggen ;)
HeerVoldemort
11 jaar geleden
hehe, ik heb gister nog maar ff een andere gekocht, heb nu Max Factor Lipfinity of zo iets

Het beste antwoord

Ik gebruik Infallible van l'Oreal. Dat zijn een lippenstift en een witte glansstift in één verpakking.

Doe de lippenstift zo lang mogelijk van te voren op. Het mag er dan best té opgemaakt naar je zin uitzien.
Vlak voordat je weggaat doe je de stift eroverheen. Hierdoor krijg je de glans, en bovendien gaat het er daardoor natuurlijker uitzien (minder "opgemaakt").

Het glanst wat minder dan de lipgloss, maar lipgloss is idd zoals iedereen hier zegt erg plakkerig en nat, en bovendien is het er zo weer af, inclusief eventuele lippenstift die je eronder hebt.

http://www.loreal-paris.nl/make-up/lippen/infallible-lipstick.aspx

Een heel fijne bruiloft, en alvast gefeliciteerd jullie samen;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Correctie: Vlak voordat je weggaat de Witte stift eroverheen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Ik heb de lipfinity van Max Factor gebruikt, net zo iets als die van jou :-) Dat ging goed.

Andere antwoorden (1)

Lipgloss is van zichzelf nat en plakkerig. Als je lipgloss op je lippen hebt gesmeerd, is het belangrijk dat je niet iedere minuut opnieuw je lippen op elkaar wrijft.

Ik zou persoonlijk een lippenstift halen en geen lipgloss, die is wat minder plakkerig en voelt "zachter" op je lippen.