Waar kun je Moroccan Oil (of iets wat er op lijkt) kopen in Nederland?

Ik heb gelezen dat Moroccan Oil (ik weet niet hoe je het moet vertalen) goed is voor je haar, maar ik weet niet of je het kan kopen in Nederland. Is er misschien iets wat er op lijkt, dus wat goed is voor je haar (het gezonder maakt)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Die Marokkaanse olie is bij ons bekend als Arganolie. Als je die term gebruikt zul je zien dat het overal verkrijgbaar is. Het is gemaakt van de arganboom, en zit vol met vitamine E en antioxidanten. Dat zijn ingrediënten die een essentiële rol spelen in het huidvernieuwingsproces, en die zorgen voor gezond haar.
Amadea
11 jaar geleden
Bij de volgende webshop verkopen ze meerdere producten met Moroccan oil, kijk bij de categorie haar.

www.alicejo.com

Het product op de afbeelding is daar ook te koop voor € 12,20
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
moroccan oil is arganolie en noemen ze ook wel eens het marokkaanse goud..

Je kan het kopen bij een black hair kapper( kapperszaak die kroeshaar behandelen en die ook vaak doen vlechten)

ik heb het merk agadir arganolie gebruikt en die is heel erg fijn echt geweldig spul en het ruikt heerlijk, ik heb deze gekocht bij kapsalon mixt-colours in eindhoven.

let wel op dat je geen nepvariant koopt op internet

kijk eens rond in je omgeving, succes ik hoop dat je het vind