Hoe lang moet ik in de zon liggen en hoe vaak om een mooi bruin kleurtje te krijgen?

Ik wil graag weten hoelang en hoevaak ik in de zon moet gaan liggen om een mooi bruin kleurtje te krijgen? En is er ook een manier of cremetje om sneller bruin te worden in de zon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
31.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Creme's heb je genoeg, kijk maar eens bij de drogisterij.
Maar hoelang je moet zonnen ligt aan je lichaam
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
meer beta caroteen innemen,in capsule vorm of wortels enz.Dan word je sneller bruin,begin daar al mee een paar weken voordat je in de zon gaat

Het beste antwoord

dat licht aan je huid, de sterkte van de zon, en van het cremetje of andere middeltjes die je wil gebruiken.

is dus geen zinnig woord over te zeggen hoe lang het duurt voor je door de zon bruin wordt. (wat noem jij eigenlijk een mooi bruin kleurtje)

er zijn veel 'bruin zonder zon' producten (van spray tot smeersels, en tabletten die het bruinen bevorderen) dus het is maar net wat jij zelf wil.

kijk eens bij de drogist voor een middeltje of vraag hier eens advies. ze kunnen je huid daar zien en meer info geven. hier op GV is dat wat lastig namelijk. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mooie woordspeling, dat licht aan je huid xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
;-)

Andere antwoorden (1)

Er zijn cremes die je bruin maken zonder zon. Dat is veel beter voor je dan in de zon liggen.
Het is een overigens een rare gewoonte van blanken dat ze bruin willen worden. Veel bruine mensen willen graag een mooi licht huidje.
't Is maar net wat je mooi vindt.