In dien de lengten duidelijk dunner worden in de punten . Dus veel dikker aan de aanzet en lengten en dan langzaam dunner . Waarom ? Haren groeien in zeg serie, vaak rond Afgebakend (vandaar ook is er een ronde kaalheid ziekte ) de ene serie is net wat langer zeg maar erfelijk geprogrammeerd om wat door te groeien , vaak tussen kruin en nek , ook speelt mee dat daar een betere door bloeding is . Wat al gezegd erfelijk bepaald niet door kleur maar vergeef me het lelijke woord ras , mensen uit bijv India hebben een veel langere groei periode op veel plaatsen op het hoofd dan zeg uit Noorwegen . En alle variaties daar tussen , maar door allerlei mengingen loopt het toch niet gelijk aan de haar kleur . Dus makkelijk gezegd sommige mensen hebben haar dat zo 5 jaar de kans krijgt om te groeien en dat het dan uitvalt , en andere moeten het doen met een zeg 2 jaar :( maar op je hoofd hoofd hebje ook wat gezegd ook lokale :) verschillen . Heel globaal voor op korter , achter een lange cyclus . Ps bij mannen slaat die cyclus op hol dan dus steeds sneller uit val en nieuw haar tot dat alle cyclussen op gebruikt zijn . Bij vrouwen die zwanger zijn staat het weer vaak (bijna) stil . Met als gevolg na de zwanger schap haar uit val :( maar nogmaals hoe merkje dat ongeveer je langste lengte bereikt !! Dunnen punten , veel korte haren (nieuwe) tussen lange (oude ) voor dat het uitvalt staat de groei ook vaak stil dus het blijft op die lengte .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als het al langere tijd echt niet meer groeit. Dat is de enige manier om er achter te komen. En bij de een is dat net effe een paar centimeter onder de schouder, bij de ander een eind onder de billen. Mensen bij wie het haar maar blijft doorgroeien zijn zeldzaam, maar in theorie hebben ook die een maximale lengte. Daarna wordt de haar gewoon te zwaar en valt-ie uit.

Over het algemeen is blond haar dunner van draad dan donker haar, en zie je dat blond haar gemiddeld minder land wordt dan zwart of rood.