Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke producten zijn echt goed voor je haar?

Ik heb pijperkrullen, het is best lang en het is helemaal natuurlijk. Ik kon eerst gewoon onder de douch stappen mijn haar nat maken en dan zat het heel mooi, maar nu is het altijd pluizig en ik moet weten of er ECHT een product is dat werkt… Ik kan er nu helemaal niks meer mee en het zit altijd in een staart… (Ik heb altijd veel loreal gebruikt, maar hetnis niet heel goed...)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
816

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

John Frieda anti Frizz serie werkt heel goed tegen pluizend haar.
www.haarcentrum.nl › Tags
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een middel dat eigenlijk gelijk helpt tegen pluis is een serum.
Die heb je van verschillende merken.
Breng het serum altijd alleen aan op de lengtes van je haar en op je haarpunten.
Verder zijn er ook nog andere dingen die je kunt proberen.
-Gebruik na het wassen altijd een goede crèmespoeling. Breng de crèmespoeling alleen aan op de lengte en punten van je haar en niet op je hoofdhuid. Als je dit wel doet, dan heb je namelijk kans dat je haar vet wordt. Laat de crèmespoeling een minuut of 3 zitten en spoel deze daarna goed uit. Als je dit doet met lauw of koud water, dan gaan je haarschubben dicht en gaat je haar meer glanzen!
- Veel vrouwen borstelen hun haar direct nadat ze hun haar gewassen hebben, maar het is verstandiger om dit te doen als het droog is. Als je je haar kamt als het nat is kan het namelijk eerder afbreken. Als je haar helemaal droog is, kun je het goed doorkammen. Een borstel met zachte haren, zal ook voorkomen dat je haar gaat pluizen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding