Waarmee zou ik mijn haar voor 1 dag kunnen verven?

Ik wil graag experimenteren zonder chemicaliën, nou zag ik op Youtube een video dat je Cool-Aid kunt gebruiken om je haar rood te maken, maar hier is geen cool-aid te koop. Zijn er zo nog andere producten die ik kan gebruiken om mijn haar tijdelijk te kleuren?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kunt aan de gang met kleurverstevigers, die zijn direct uitwasbaar, maar geven geen spectaculair kleurverschil,
je kunt ook met gekleurde haarlak je haar kleuren, dit is er wel in opvallende kleuren.
Let wel op: heb je lichtblond haar, dan is dat vaak poreuzer dan donker haar en kunnen kleurpigmenten van beide opties toch onbedoeld in het haar trekken, je krijgt het in dat geval dus niet in 1 keer helemaal eruit gewassen, dit kan ook gebeuren bij beschadigd haar en droog haar.

Toegevoegd na 23 uur:
Alleen de oplichtende kleurversteviger is niet uitwasbaar.
Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een kleurproduct dat 4 tot 6 wasbeurten blijft zitten, oa Guhl heeft deze in haar assortiment. Je kunt deze kleuringen eruit krijgen door het haar meerdere keren achter elkaar te wassen, of met anti-roos shampoo op het droge haar aan te brengen, dit 20 minuten in te laten trekken en daarna goed uit te spoelen, dan gaat het er in 2a3 keer uit. Ook weer oppassen met ontkleurd, droog en beschadigd haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb veel gelezen dat een nieuwe trent is dat je je haar met krijt kunt kleuren, misschien moet je daar maar eens op verder zoeken.