Hoe lang duurt het voordat je je krullen weer terug hebt nadat je je haar hebt gestijld?

Ik heb gisteren mijn haar gestijld. Ik dacht dat het me wel zou staan, maar van het volume blijft niks over. Ik wil dus weer mijn krullen terug, hoe lang duurt het voordat die weer terug zijn? Ik weet niet of ik een krultang mag gebruiken, want ik heb mijn haar ook geverfd.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

Als je het met de stijltang stijl hebt gemaakt, dan gewoon nat maken of even wassen, dan is het er wel uit.
Heb je het chemisch gestijld, dan blijft dat 4 tot 6 weken zitten, omdat je het ook gekleurd hebt, is het verstandig je haar voorlopig met rust te laten en die fohn of krultang even in de kast te laten liggen, wat je wel kunt doen is een zgn heatprotector aanschaffen, dat is een spray of creme die je voor het gebruik van fohn, stijl- of krultang in je haar doet, dit product beschermt je haar tegen de hitte van de fohn, krul- of stijltang. Maar hoe dan ook, zorg dat je de juiste producten voor je haar gebruikt, wees voorzichtig met borstelen, droog je haar niet af, maar dep het droog, je haar is beschadigd en heeft voorzichtige behandeling nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Meestal nadat je het gewassen hebt. (Maar bij mij ook al als het een beetje vochtig is ;P )