jazeker bestaat dat, het geeft je haar een stevige boost!
te koop bij veel drogisten.
Rieneke1
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het puur Henna of zit er ook ander spul in en onder welke naam wordt het verkocht, en ook in belgie?
Rieneke1
11 jaar geleden
daar vraag je wat, ik heb het niet staan op het moment, dus kan het niet even nakijken.
mogelijk zitten er toevoegingen in, maar ik weet wel dat het puur plantaardig is, en dat je haar er een goede oppepper van krijgt.
het lijkt me dat als je het hier bij een goede drogist kan kopen, dan moet het in belgie ook wel lukken toch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
thnx so far iig, en ik kreeg ook al een link door zie ik... ik gebruik zelf rode en wil eens zwarte proberen, maar mensen met blond haar krijgen echt peentjeshaar... voor hen zou dat soort henna erg fijn zijn

Andere antwoorden (1)

Via de webshop derodepilaren.nl kun je kleurloze henna poeder kopen voor het haar. Ook verkrijgbaar in natuurwinkels.