Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel procent van de vrouwen vindt een snor mooi/aantrekkelijk?

Is hier onderzoek naar gedaan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt ook aan het feit of een snor in is of niet. In de jaren 70 was een snor in en zullen vrouwen een snor mooier gevonden hebben dan nu.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het heel aantrekkelijk, ik laat de mijne ook altijd staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben een vrouw en ik ken geen enkele vrouw die een snor mooi vindt. Een baard wordt trouwens -althans door mij en de vrouwen die ik ken- nog lelijker gevonden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind het meestal mooier dan alles glad
Geen krulsnor natuurlijk
Ook een baardje vind ik mooi
Op een mannengezicht hoort haar vind ik
Amadea
11 jaar geleden
Bij sommige mannen vind ik een snor en/of een baard heel goed staan. Die krijgen zo'n babyface gezicht als ze 'm hebben afgeschoren. Maar dat zijn niet het soort mannen dat door mij aantrekkelijk wordt gevonden...
HeerVoldemort
11 jaar geleden
@Amadea, dat vind ik dus ook. Bij sommige mannen past het wel, en bij andere niet :-) Mijn vader heeft al jaren een snor, en ik vind dat het hem goed staat. Maar bij mijn vriend staat het voor geen meter. Het verschilt dus per gezicht, en bij sommige mannen is het best aantrekkelijk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het schijnt 14% te zijn volgens Remington (maar dat is een fabrikant van scheerapparaten).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is in ieder geval een onderzoek. De betrouwbaarheid daarvan laten we maar voor wat het is.

Andere antwoorden (1)

Ik denk niet dat het mogelijk is om hier onderzoek naar te doen, omdat het antwoord nogal tijd- en plaatsgebonden is. Als je het onderzoek op een bepaald tijdstip in een plaats X uitvoert en 5 jaar later op plaats Y, zul je waarschijnlijk hele verschillende resultaten krijgen. En als je het weer 5 jaar later herhaalt in plaats Z, krijg je waarschijnlijk weer een ander resultaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding