wat gebeurt er als je shampoo voor krullen gebruik voor stijl haar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je haar gaat lekker ruiken en is wellicht schoner dan daarvoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je hebt morgen ineens krullen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan ontdek je dat je teveel geld uitgeeft aan niet werkende troep.
Amadea
11 jaar geleden
Met shampoo kan je geen haar stijlen.

Antwoorden (4)

Niet veel. Ikzelf heb krullen en gebruik ook wel eens shampoo voor stijl haar. Er gebeurt niets. Wanneer je krullen hebt of stijl haar kan de shampoo helpen je haar in goede conditie te houden. Maar eigenlijk hebben ze vaak hetzelfde effect.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De volgende dag is je haar een beetje pluizig, meer niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan krijg je wellicht steil haar, heel stijlvol.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zal niet veel gebeuren, shampoo voor krullen is vaak hele 'lichte' ('tilt je haar op') shampoo en shampoo voor stijl haar is wat 'zwaarder' (maakt je haar zwaar waardoor het stijler wordt), dit zou helpen om de vorm in je haar te krijgen, maar verwacht vooral geen krullen, dan zou ik een krultang aanraden.