is Lady GaGa haar parfum Fame ook voor heren/mannen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het lekker ruikt bij de man in kwestie.. waarom niet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt ik ben een man en hij ruikt zooooo lekker dus ik zou hem wel durven dragen.

Antwoorden (3)

Fame van Lady Gaga is een damesparfum maar wordt ook veel gebruikt door homo's

Toen haar werdt gevraagd door een fan op Twitter of Fame zal worden gevolgd door een mannen eau de cologne, antwoordde Gaga: "Mijn parfum is ontworpen voor vrouwen, maar veel van mijn homo-vrienden dragen."

When asked by a fan on Twitter if Fame will be followed by a men's cologne, Gaga replied, "My perfume was designed for women, but a lot of my gay friends wear it."
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tuurlijk! als je een geur lekker vind, dan mag je'm gewoon dragen, of je nou een man of vrouw bent! Wist je dat dames geuren vaak gemaakt worden, zodat heren het lekker vinden ruiken? En andersom natuurlijk ook! Je moet gewoon lekker doen wat je zelf wilt, ik vind het cool! Veel plezier met deze spannende geur ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan altijd, soms kan een vrouwenparfum lekker zijn.

maar elke geur is anders aangezien elke huid anders is.
Dit zul je echt moeten testen in een winkel.

trouwens ik geef je de tip om je niet te laten leiden door marketing voor vaak van die ranzige geuren.

http://www.basenotes.net/content/
op die site kun je reviews lezen en koop eens een onbekend geurtje met goede reviews.
Elke malloot loopt al met dezelfde gehypte plee verfrisser dus wees lekker uniek met je geurtje!