Van welke leeftijd mag je zonder toestemming van je ouders een buikpiercing laten zetten??

sommigen zeggen dat als je nog 16 bent nog steeds toestemming nodig hebt en anderen zeggen van niet ?!

Toegevoegd na 46 minuten:
buikpiercing = navelpiercing

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

VAnaf 16 mag je zonder ouder maar je zult waarschijnlijk een verklaring van goedkeuring moeten meenemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf 16 jaar heb je beslissingsrecht over je eigen lichaam,behalve als het om prostitutie gaat,maar daar gaat het niet om.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Castle
11 jaar geleden
prostitutie is in beginsel al tegen de wet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
? Niet in Nederland.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Maar niet verboden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prostitutie is hier legaal.
Dat mag zonder toestemming vanaf 16 jaar.

Maar wellicht is het handig om dit toch eerst even thuis te bespreken om eventuele problemen te voorkomen ;-)