lijkt je hoofd minder lang als je een schuine pony draagt?

ik heb een lang hoofd. en ik wil dat minder laten lijken door een schuine pony. de meeste zeggen dat het werkt. alleen nu heb ik iemand horen zeggen dat dat niet is. wie weet het?? (kijk op de foto voor hoe ik het bedoel/.)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Ritsuka
11 jaar geleden
Vraag aan de kapper

Antwoorden (4)

Jawel dit is mogelijk.
Het effect van een schuine pony is dat je gezicht voor een deel bedekt is aan de bovenkant waardoor je een ander effect hebt.
Zo hebben veel dames met een groter voorhoofd (in verhouding met de rest van het gezicht) vaak een pony.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door een schuine pony zou het juist kunnen lijken of je hoofd langer is. Een brede kaarsrechte pony is dan een betere optie. Maar het zal vast per gezichtsvorm verschillen. Net zoals de ene persoon beter shirts met verticale lijnen kan dragen om er optisch beter uit te zien, terwijl voor de ander horizontale lijnen veel beter werken.

Er zijn kappers waar ze met behulp van een computer aan jou kunnen laten zien hoe jij eruit ziet met een specifiek kapsel. Wellicht is het aan te bevelen er zo een uit te zoeken!
Amadea
11 jaar geleden
Nou volgens mij niet , ik heb ook een lang hoofd én een lange nek! dubbel op .
Ik zorg er wel voor dat mijn haar niet té lang word, zodat ik niet een 'lijzige' kop/uiterlijk krijg.
Met een scheve pony , krijg ik een scheve kop! asymmetrisch kan leuk zijn maar meestal ga je met je hoofd scheef hangen om die pluk uit je ogen te houden ? ikke wel , dus dubbel op scheef!
Mijn advies is ; je haar niet te lang dragen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de volgende site kan je een foto van jezelf downloaden en vervolgens allemaal verschillende kapsels uitproberen. Je ziet dan direct of iets jou wel of niet staat. Op een kapsel je staat is afhankelijk van van alles: de vorm van je gezicht, het volume van je haar, of je steil of krullend haar hebt, de haarkleur etc.
Op de site zie je het effect van een kapsel bij je gezicht. Het is ontzettend leuk om te doen, je bent er zo een uur zoet mee en komt vast op hele leuke ideeën ;-)
Heel veel plezier!
(begin bij "start your makeover")