Er schijnt een mascara te bestaan die je wimpers langer doen groeien. Zou het waar zijn?

Het product kost 89 euro en is geloof ik van l' oreal. Ik kan op google weinig reviews vinden. Ik vind het produkt te duur om zelf uit te proberen. En als je haar( wortel)cellen gestimuleerd worden om sneller te groeien, zou dat niet link zijn? Krijgen je cellen dan niet de neiging om zich verkeerd te ontwikkelen? Andere bij effecten? Wie hee hier ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je bedoelt de stimulash van Fusion. Mijn collega heeft het gebruikt en kreeg prachtige wimpers! Het duurde wel 4 weken voordat ze het echt goed zag en voordat ik het zag, maar het was echt zichtbaar! Wat jij bedoelt van loreal is minder goed, maar ze verkopen dat voor ongeveer 15,-, dus ook een hele andere prijs.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het is heel handig als je een mascara hebt die je wimpers langer doet lijken en langer laat groeien, alleen het is erg prijzig. Je kan ook gewoon je favoriete mascara uitkiezen en met een goedkoop ander product je wimpers langer laten groeien.
100% natuurlijke castorolie is erg handig. De natuurlijke olie maakt je wimpers langer, sterker en voller. Het is te krijgen bij bijvoorbeeld Holland & Barrett. Dat is 'Holland & Barrett' samen met het voormalige 'de Tuinen'. Het is de bedoeling dat je iedere dag de olie met bijvoorbeeld een oud eyeliner kwastje net boven je wimpers aanbrengt, tussen je wimpers en je ooglid. 1 druppel is al genoeg. Spoel het 's ochtends er vervolgens weer uit. Zorg dat er niks in je oog komt want dan kan een olielaagje op je oog vormen en dat kan je zicht belemmeren. Als dit wel gebeurt, spoel het dan er onmiddellijk uit met water. Als je merkt dat je allergisch reageert op de olie spoel het er dan onmiddellijk uit en stop met het gebruiken van de olie.
Wanneer je de resultaten ziet verschilt per persoon. De één ziet al een verschil na 2 weken terwijl het bij de andere 2 maanden duurt. Het maakt je wimpers langer, sterker en dikker maar vergeet niet dat je wimpers niet voor eeuwig door kunnen groeien. Op een gegeven moment ben je aan je maximale lengte; dan kan je je wimpers niet langer laten groeien.
Voor 8 of 9 euro koop je een flesje castorolie waar je maanden mee doet. Doe dat bedrag bij het bedrag van je favoriete mascara en je bent maximaal 30 euro kwijt voor een paar maanden. Een stuk goedkoper maar je bereikt hetzelfde effect; misschien werkt het nog wel beter.
Natuurlijk werkt vaak het beste!

Andere antwoorden (6)

Laat je niet bedotten.
Er is geen middel dat haren sneller laat groeien.
Het is echter een uitstekend middel om je portemonnee te laten slinken.
Laat je niet gek maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan echt niet, skusme heeft gelijk.
als je je wimpers langer wil hebben: wimperextensions is een optie. :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe lang je haartjes maximaal groeien ligt opgeslagen in je genetische informatie. Lijkt me dus niet dat een mascara dat kan veranderen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is geldklopperij,
De organisatie kan niet echt aangeklaagd worden, aangezien de rechtbank niet kan controleren of de wimpers langer zijn geworden of niet. Het kost veel geld en helpt niet. als je langere wimpers wil koop je gewoon goede mascara, (hoeft ook niet duur te zijn) of nepwimpers.

maar nee het is dus niet waar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is nu daadwerkelijk een product die de wimpers degelijk laat groeien.
The stimulash van fusion.
Het werkt echt, iemand die ik ken heeft het product geprobeerd, op een gegeven moment moest ze zelfs stoppen want haar wimpers werden te lang.

Je brengt het aan als een eyeliner, wel even goed de gebruiksaanwijzing lezen!
Je mag het maar een bepaalde tijd gebruiken.

Exclusief verkrijgbaar bij Douglas .

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar dat is niet een mascara, je brengt het aan als een eyeliner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou niet te veel geld uitgeven aan dingen waarvan je niet zeker weet dat ze werken.
wat wel werkt
Castor/wonder olie (weet niet zeker of dit klopt, maar half internet sfeert erbij, en het is STUKKEN goedkoper)
Wimperextensions
Latisse van Allergan (bewezen volgends de wetenschappelijke literatuur)
Latisse zal ongeveer €100,00 ($130.00) per maand kosten zonder het doktersvoorschrift. Volgens Allergan +/- 4 dollar per dag of de prijs van een koffie bij Starbucks.
Dit middel is overigens niet zonder risico!!