Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb al een paar jaar blauwe (een soort) wallen onder mijn ogen, wat moet ik doen?

ik heb als een paar jaar blauwe wallen onder mijn ogen (ik weet niet wat ik het kan noemen) weet iemand hoe die weg kunnen of blijft dit voor altijd zo?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Huid
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Gezond eten, goed water drinken, op tijd naar bed en genoeg slapen, geen alcohol of drugs.
Die kringen zijn vaak (niet altijd) een teken van of een ongezonde levenstijl of oververmoeidheid. Masseren met een goede oog creme kan het ondersteunen.
Roken is ook slecht daar voor. Was ik vergeten toe te voegen.
(Lees meer...)
Toegevoegd op 27 december 2018 16:09: tekst
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Afhankelijk van de oorzaak kunnen ze al dan niet verdwijnen..
-----
Erfelijk : Allereerst de vraag: zijn de wallen of blauwe kringen onder je ogen erfelijk? in dat geval is er niets aan te doen.
-----
Vocht - heel belangrijk is voldoende water drinken -weinig/geen alcohol of cafeïne- zodat je genoeg vocht vasthoudt.
Verder is goed en genoeg slapen, niet roken en goed, gevarieerd en niet te zout eten belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding