Hoe kan ik mijn huid witter maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
6.6K
Ritsuka
11 jaar geleden
de halve wereld wil liever bruin worden :P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de andere helft niet ;P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En de bruine helft wil graag wit worden. Bizar toch....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahah.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Toepasselijke naam overigens..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoezo is witter niet mooier? Dat vind jij misschien. Ik vind het geen gezicht als blanke mensen poepbruin van vakantie komen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Eens met i3mand... als je sommige mensen (ook die niet van vakantie terug komen) soms ziet lopen met bruin/oranje zonnebank huid dan vind ik dat een stuk minder mooi dan een mooie lelieblanke huid bijv. Maar ja, mensen willen vaak hetgeen ze juist niet hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind zelf eigenlijk bruin mooier, maar omdat ik dik lang zwart haar, zwarte wenkbrauwen en wimpers heb wil ik die beter laten uitkomen met een witte huid......... gr
Ritsuka
11 jaar geleden
je vind bruin mooier, en toch wil je wit?

Antwoorden (4)

Door uit de zon te blijven. Als je naar buiten gaat dat alleen volledig met kleding bedekt doen. Grote hoed op je hoofd. Dan zul je zien dat jij over een half jaar aardig bleek bent geworden.
Amadea
11 jaar geleden
Bij de Toko of Black Hair salons zijn allerlei producten te krijgen waarmee je je huid kunt bleken. Die zijn zeker niet allemaal even veilig en op de langere termijn kun je er behoorlijke irritaties aan je huid aan overhouden.

Als het gaat om het bleken van pigmentvlekken of littekens kun je het beste advies vragen bij een schoonheidssalon voordat je zelf gaat rommelen.

Hieronder een draadje van het Mamjo forum over dit onderwerp, waar naast waarschuwingen, ook suggesties voor producten worden gedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe krijg je een lichtere huidskleur dan je natuurlijke huidskleur?

•Het is niet aan te raden om whitening producten voor de huid te gebruiken, maar je kunt deze gemakkelijk vervangen zodat je je huid niet aantast! Kies de natuurlijke variant en meng wat sap van een citroen en een tomaat door elkaar. Masseer dit in op de gereinigde huid en laat het 5 minuten intrekken. Spoel het daarna van je gezicht en dep je gezicht droog. Gebruik achteraf een verzorgende crème. Citroen staat bekend om het blekende effect en tomaten zijn rijk aan antioxidanten die helpen om de pigmentatie van de huid te verminderen. Pas deze methode niet vaker dan 2 keer per week toe.

•Je kunt deze ingrediënten ook verwerken in een 'echt' masker dat je huid nóg lichter zal maken. Gebruik dit masker iedere week zodat je binnen een paar weken al resultaat ziet! Meng voor dit masker één eetlepel van het volgende: sandelhout poeder, citroensap, tomatensap en komkommersap. Meng net zolang totdat er een gladde pasta ontstaat en breng deze aan op een gereinigde huid. Spoel het masker af nadat deze volledig is gedroogd en dep je gezicht droog. Gebruik achteraf een verzorgende crème.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.leerwiki.nl/Hoe_krijg_je_een_lichtere_huidskleur
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor je tip!
Fair en lovely crème maakt je huid witter