Ik heb vorige week donderdag mijn tattoo laten zetten en nu vervelt hij en er vallen stukjes inkt af is dit normaal ?Wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (4)

Ik heb een tijd terug ook een tattoo laten zetten en ik heb hier geen last van gehad. Het vervelde wel een klein beetje maar wat was het. Heb je het wel goed ingesmeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan is hij te diep of te ondiep Gezet! Het kan zijn dat jouw lichaam hierbij ook nog inkt afstoot en dan kan het zijn dat je de tattoo moet laten bijwerken maar ik zal daar niet extra voor gaan betalen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niets aan de hand, het is de bovenlaag die aan het vervellen is. Als het goed is zit je tattoo onbeschadigd onder je los zittende velletjes. Gewoon licht invetten en niet aan prutsen! Source: zit zelf redelijk onder de tattoo's :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heb ik zelf ook last van gehad, proberen zo goed mogelijk te smeren tot dat het genezen is en dan terug gaan om het te laten bijwerken. Dit is vrij normaal alleen niet iedereen heeft er op die manier last van.