Hoe lang duurt vervellen

na een week turkije ben ik verveld op mn armen ik had me elke dag goed ingesmeerd met factor 50 ik ga over 2 weken weer naar school en dan wil ik korte mauwen aan en tja met die vlekken op m'n armen... Dus wat kan ik doen tegen die plekken zelfbuinendecréme wil ik liever niet gebruiken ik ben bang dat dat heel lelijk word help me

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.1K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Ik ben laats lekker een dag je naar het strand gegaan en hem me verbrand in m’n gezicht het is nu aan het vervellen sommige stukjes maar ik heb nu een vlek in m’n gezicht die lichter is hoelang blijft dat en zie je het later nog terug Wat het ziet er niet zo mooi uit gaat de vlek ooit nog weg ?

Antwoorden (3)

Hier zie je dan het resultaat van de zon. Insmeren met sun block en toch in de volle zon geeft kan dus even goed problemen geven. Wees niet bang dat het lelijk word. Zeer Waarschijnlijk krijg je weer een mooi velletje terug. Vervellen kan je stimuleren door te scrubben met zee zout met olie. Bijv massage olie. Er zijn ook speciale scrubzouten in de handel. Om de 3 dagen scrubben. Heb je na 2 weken weer een blank huidje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zoals eerder vermeldt is scrubben een goede mogelijkheid om de losse velletjes weg te halen.
Maar vergeet niet om je huid goed in te smeren met een zachte creme of lotion, niet alleen na het scrubben maar ook 's avonds. En zeker geen zelfbruining gebruiken, aangezien je huid tot rust moet komen.

Als je weer de zon ingaat (ook al is het kort), goed smeren, dus voldoende hoeveelheid per keer (vaak smeren we te weinig) en vaak genoeg (minimaal elke 2 uur).

Wat je eventueel kunt doen als het nog niet goed is als je weer naar school gaat (2 weken is meestal wel voldoende), is een dun bloesje dragen. Die zijn niet warm, maar het bedekt (en beschermt) wel je armen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je verveld, o.a., als je bent verbrand óf als je huid droog is. Als je vervelt helpt het namelijk ook vaak om je huid flink in te smeren met bodybutter, bodylotion of ander vochtinbrengend spul (Kokosvet helpt ook heel goed en daar zit geen rotzooi in, te halen bij de toko). Iedere of meerdere keren per dag flink insmeren met een dikke laag. Het kan nooit te veel zijn. Als je een gevoelige huid hebt is het beter om natuurlijke ingrediënten zoals kokos en honing te gebruiken. Kijk op sites voor vochtinbrengende maskers die je zelf kan maken en smeer die op de vervellende plekken. Veel succes!