haar gaat toch niet "stinken" als jehet niet goed droogfohnt? :S

Hey,
Fohnen is sowieso slecht voor jew haar ben ik achtergekomen..ik heb altijd me haar droog gefohnt.. (Vandaar dat ik me vroeger altijd afvroeg waarom me haar zo droog is...) Me moeder zegt dat als ik het natuur laat drogen dat het dan gaat "stinken" en dat je later hoofdpijn krijg :S(moet verplicht fohnen :S) ik vind het dikke onzin heb ik daarmee gelijk of ongelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je haar gaat niet stinken.
Ik kam het altijd plat en dan laat ik het gewoon drogen.
Maar als je met nat haar naar buiten gaat, kan je wel kouvatten.

Antwoorden (3)

Ik weet niet wat de reden is voor je moeder om dit te zeggen (misschien zit er iets anders achter), maar het stinken en de hoofdpijn lijken mij onzin. Ik fohn mijn haar niet als ik de deur niet meer uit hoef, en mijn haar blijft gewoon lekker (naar shampoo) ruiken ;-)

Toegevoegd na 35 seconden:
En heb overigens ook nooit hoofdpijn! :-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee,dat is echt onzin.
Ik föhn m'n haar liever niet te vaak en laat het meestal zo drogen en mijn haar stinkt echt niet en hoofdpijn krijg ik ook niet.
Echt raar dat je moeder zoiets zegt en wil dat je je haar steeds föhnt dat is echt niet goed voor je haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jij hebt gelijk.

Ik fohn mijn haar nooit.
Echt nooit.
[[Heel vroeger wel eens gedaan.]]
Ik ging ook altijd met gewassen en nog nat haar op de fiets naar mijn werk.
Ook toen ik nog lang haar had.

Trouwens, ik ken heel veel mensen die hun haar nooit fohnen,
omdat dat niet nodig is.

Vraag je moeder waarom zij dat denkt. Ik ben benieuwd.